mindfulnessmamma

Take care...

Kategori: Allmänt



Det är viktigt att ta hand om sig själv. Stanna upp. Ge sig själv. Unna sig. Göra allt man bara kan för att må så bra som möjligt.



I eftermiddag efter jobbet var jag på massage. Under två dagar den här veckan finns möjligheten att boka tid för massage på jobbet. Jag är jätteglad att det passade med tider så att jag kunde gå. Smidigt och bra!

Efter flera dagars huvudvärk var det välbehövligt med en behandling. Jag lyckades bli riktigt avslappnad. Jag kunde till och med riktigt känna skillnaden mellan spända och avslappnande käkar, före och efter.

Massageterapeuten är även utbildad inom kineseologi, ett område jag är intresserad av och nyfiken på. Det finns många vägar attt gå för att upptäcka och lära känna sig själv och sin kropp ännu bättre. Tycker det är spännande att prova vilka vägar som passar just mig.

Kommentera inlägget här: