mindfulnessmamma

Dagens guldkorn

Kategori: Barn och familjeliv







Några guldkorn från dagen....





Barnens Vasalopp på jobbet! Ett arrangemang fullt av glädje, kämpaglöd och energi. Vi startade i Sälen och gick i mål i Mora. Sådana här dagar älskar jag mitt jobb lite extra mycket!




Efter jobbet åkte jag och dottern till Hafva för lite shopping av kalaspresenter och såklart hämtade vi ut vinsten i utlottningen-nämligen det här fina setet. Det blev en riktig mysstund!



Tack för det!

Lill-lördag som det är blev jag bjuden på kaffe och dottern lät sig väl smaka av karamellerna som det bjöds på.



Tjejen min stortrivs i lekhörnan!

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2011-03-09 | 18:47:20
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Tycker du blev superfin på bilden! Så vacker!

    : )

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-03-09 | 20:35:48

    Massor av tack Åsa! Det värmer!

Kommentera inlägget här: