mindfulnessmamma

Soff-funderingar...

Kategori: Inredning & Hemmet

Tomelilla 3-sits soffa Caffe Latte Panama Cotton

Just precis så här ser vår Tomelilla-soffa ut just nu. En färg som jag känner mig ganska så less på och nu när vardagsrummet får sig en make-over vill jag ändra lite på soff-fronten också. En vit Ektorp från Ikea har jag funderat på, men just nu lutar det mer mot att Tomelillan får sig ett lyft....


Tomelilla 3-sits soffa Soft White Panama Cotton
.... och istället för bli vit!

Vitt, vitt, vitt, kan det egentligen bli för mycket vitt? Nej, jag tror inte det så länge man använder accentfärger som piffar upp!

KOMMENTARER:

  • Lotta säger:
    2011-06-21 | 16:32:33

    Helt rätt att köra på Bemzidén tycker jag! Jag tycker att Tommelillasoffan är finare i formen än Ektorp. Då kan du dessutom köra beige, när det vita tyget är i tvätten ;-)

    Kram och lycka till!

Kommentera inlägget här: