mindfulnessmamma

Mina löparben...

Kategori: Må bra


.... kändes mycket lättare idag!




Nog känns de minsann ännu väldigt ansträngande de här rundorna men idag hade jag en helt annan känsla i benen. Jag blev av med den här stumheten idag och plötsligt hade jag en helt annat lätthet i benen. Nu pratar jag ju för den skulle inga hastigheter av någon högre klass, men jag känner i alla fall att jag ger den här löpningen en chans den här sommaren. Det finns kanske hopp även för de här löparbenen!

Jag har hämtat hem barnen från mormor och morfar. De bjöd in sig själva på övernattning igår. Dottern skjutsade jag till Mulle-skolan innan löpturen, medan sonen stannade ännu ett tag hos mormor och morfar. De mår så gott där och jag tycker det är något väldigt fint över att de väljer att sova över på eget initiativ.

Det är molnfritt ute, relativt blåsigt, men jag känner medvinden...

Kommentera inlägget här: