mindfulnessmamma

Lekstuga och sommarvärme...

Kategori: Barn och familjeliv


Idag har vi kunnat känna sommarvärmen stora delar av dagen. När det börjar blåsa är det inte riktiga sommarvindar man känner än, men barnen har kunnat vara ute och leka i shorts och kortärmat idag. Lek ute mest hela dagen. Cyklarna rullar för jämnan och studsmattan och gungorna används flitigt. Tydliga tecken på sommar!

Idag har mormor och dottern gjort sommarfint i lekstugan och vad kunde vara mer passande än lite nytt till den lilla stugan? Utan att jag hade en aning om vad de hade fixat med medan jag var på jobbet, kom jag hem med ett paket på eftermiddagen.



I paketet gömde sig en ny liten brevlåda till lekstugan. Den ser ut precis som den ovan, men den är svart med vit text. Jag har länge kikat på just en sådan här, men funderat fram och tillbaka vilken färg jag ska välja. Imorgon åker den gamla ner och den nya ska sättas upp. Kommer säkert bli jättefint!

Kommentera inlägget här: