mindfulnessmamma

Insikt

Kategori: Må bra


Idag väntade färska numret av Insikt på mig när jag kom hem från jobbet, ett nummer med tema Självkänsla. Mycket läsvärt och intressant i detta nummer! Självkänsla är basen för vårt mående och ett stort och mycket intressant område.



Varje nummer har ett särskilt tema, som här på bild har vi förra numret med temat Frisk. Alla medlemmar i föreningen får tidningen hemskickad i brevlådan.

Idag värmde det i mitt hjärta när en av mina närmaste vänner berättade att hon nu har blivit medlem i ABK. Det värmer ett kompishjärta. Det är dessutom en vän som hela tiden funnits vid min sida, både i mörker och ljus, och hela tiden varit genuint intresserad av hur jag haft det. Tack för det kära vän!

Bli medlem du också, klicka här så då du reda på hur du går tillväga för att bli medlem! Jag vill påminna att nu i uppstarten av Luleås lokalförening behöver Luleå alla medlemmar vi kan få.
Kommentera inlägget här: