mindfulnessmamma

En midsommaraftonslunch...

Kategori: Barn och familjeliv


Igår blev det inget bloggande om midsommaraftonen så det får bli idag istället.

Barnen och jag hade en skön förmiddag hemma och packade sedan picknickväskan och begav oss iväg mot Brändö Hamn, med ett kort stopp på Kvantum för några små kompletteringar till picknick. När vi kom ut från butiken var det inte längre bara några oroväckande som uppenbarade sig, utan ett tydligt besked om att regnet var här!

Picknickfiltar och sommarklädsel tillsammans med hällregn kändes definitivt inte som en bra kombination. Hungriga magar och midsommarsällskap som tänkte ta sig åt samma håll som vi. Ett snabbt beslut gjorde att lunchen istället för nygrillade hamburgare och halstrad sik på tunnbröd blev på MAX hamburgerrestaurang.



Nöjda och glada barn!

Det blir inte alltid som man tänkt sig... och inte hade jag tänkt mig en midsommarlunch på MAX, men med trevligt sällskap blev det här ett minne jag kommer bära med mig med värme!

Picknickväskorna var fyllda med diverse godsaker-såklart blev det picknick! Men definitivt inte ute i regnet.

KOMMENTARER:

  • Nina säger:
    2011-06-25 | 21:42:12
    Bloggadress: http://nmisaxon.blogspot.com

    Åt också lunch på max igår :) Vilket sammanträffande! Kram.

Kommentera inlägget här: