mindfulnessmamma

För att du finns...

Kategori: Må bra


För att du finns
kommer alltid att betyda något alldeles speciellt för mig. Alltid. Den sjöngs av en solist i kyrkan på vårt bröllop för ganska precis 4 år sedan. Det är en jättevacker låt, men det var särskilt texten som gjorde att jag föll för den så totalt.

Vissa delar ur texten återkom på något ställe i brudens tal till brudgummen vid bröllopsmiddagen. Det finns rader i texten som jag lika gärna hade kunnat författa ihop helt på egen hand som rader i mitt tal.




Lyssna och njut!

KOMMENTARER:

  • Linda säger:
    2011-07-03 | 18:32:58
    Bloggadress: http://www.mymmlan.blogspot.com

    Tack för kommentaren på min blogg=)

    Villka fina texter du lagt ut.Det här är två av mina favorit låtar=)

    Kram Linda

Kommentera inlägget här: