mindfulnessmamma

You look nice today

Kategori: Inredning & Hemmet



Idag anlände vårens H&M Home-katalog. Mycket fint som vanligt! Blev särskilt förtjust i det här trycket:



Här som gästhandduk.


Eller varför inte den här varianten, en duschmatta. Inte helt fel väl att stiga upp på morgonen och mötas av den här frasen när man kommer in i badrummet, sömndrucken och morgonrufsig i håret?

Att sedan få det bekräftat när man kommer ut ur duschen gör väl det hela ännu bättre!

Jag bara måste införskaffa mig någonting med det här trycket. Kärlek vid första ögonkastet!

KOMMENTARER:

  • Alexandra, Leos mamma säger:
    2011-01-27 | 20:15:11

    Jättefint! Jag har faktiskt haft en liknande fras (You look lovely today!)uppklistrad på badrumsväggen ett par år (bredvid spegeln) med vanliga klisterbokstäver..man får mantra det lite så blir man lite gladare stressiga mornar :)

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-01-27 | 22:50:09

    Yes-det är en bra metod! Ord på verkar oss mkt. Jag mår gott av att ha fina och tänkvärda ord omkring mig.

Kommentera inlägget här: