mindfulnessmamma

Och tiden sprang ifrån mig...

Kategori: Allmänt




Jag skulle springa denna förmiddag. Jag skulle springa bort, jag skulle springa till mig energi och jag skulle springa ifrån.





I själva verket var det tiden som sprang ifrån mig. Kl 9 vaknade jag av att barnen kom in i sovrummet. Dotterns Funky Kidz skulle börja 9.30. Upp och hoppa bara!

Vi kom iväg och hon hann nästan i tid sånär som på några minuter.


Jag åkte iväg och köpte mig en smörgås, tillbaka till gymmet, slog mig ner i soffan med smörgåsen ocn en kopp kaffe. Landa. Känna lugnet. Komma ikapp, komma i fas.

Ibland är det bara att gilla läget, även om man inte riktigt gillar det. Ibland blir det något bra av något som man först inte tycker känns bra. Ibland kan gilla läget göra att man faktiskt kan börja gilla.

KOMMENTARER:

  • Nils Åström säger:
    2011-01-31 | 23:47:55

    Oj så du försov dig :) Men bra jobbat och fixat och landat och alltiopa sen :)

Kommentera inlägget här: