mindfulnessmamma

När man börjar våga...

Kategori: Allmänt



... då öppnar sig möjlighet efter möjlighet.


(www.fotoakuten.se)

De liksom bara serveras till mig. Som möjligheter istället för bara drömmar.

Något som tyckts visa sig bakom stängda dörrar. Lockande men till synes omöjliga. Inte är det någon annan än jag som satt gränserna. Inte är det någon annan än jag som sett till att möjligheterna inte fått komma fram i strålkastarljuset.

Välkommen alla möjligheter. Jag tar emot er med öppna armar. Allt blir kanske inte som jag tänkt mig. Allt kanske inte är som jag tänkt mig. Men jag ska prova. Jag ska prova det jag vill.

Den där rackaren som talat om för mig att det inte är någon idé eller att det ena eller det andra inte är för mig, har fått sig en konkurrent. En konkurrent som inte är någon egentlig motståndare. Det handlar om att sluta kämpa och börja leva-som titeln i den bok jag rekommenderade häromdagen lyder. Läs den!

Kommentera inlägget här: