mindfulnessmamma

Lördagsmys

Kategori: Allmänt


Grabbarna i familjen begav sig mot Coop Arena för att se hockey. Hemma har vi haft riktigt tjejmys!



Flygande mattan på Barnkanalen är ett helt fantastiskt program! Det är riktigt, riktigt bra. Det svänger om det och jag tror många vuxna med mig uppskattar programmet. Det känns som ett program som tar den unga publiken på allvar.

Idag var det bland annat Caroline af Ugglas som var gäst i programmet och publiken i studion och vi hemma i TV-sofforna fick sjunga Snälla, snälla tillsammans med henne. Caroline är verkligen en person som bjuder på sig själv. Jag skulle förresten vilja läsa hennes bok som är relativt ny-tror den är bra.

Sedan var det naturligtvis dags för melodifestivalen! Dottern hoppades på att hon med sockervaddshåret (!) skulle vara med. Sedan sade hon att det var ett rosa hår. Då slog det mig-Babsan såklart!

Det var en bra melodifestivalkväll tycker jag, men jag är riktigt förvånad att Sebastian varken gick vidare till Globen eller andra chansen.

Myslördagkväll med både sång och dans. En massa kramar och fina ord. Till slut somnade tösen i soffan, nöjd efter att ha hört alla låtar i startfältet.


Kommentera inlägget här: