mindfulnessmamma

Åter på jobbet...

Kategori: Barn och familjeliv


.... efter en dags VAB. Det är VAB till höger och vänster nu. Sjukdomar bland barnen och sjukdomar bland de vuxna. Magsjukor och influensor.





Vaknade tidigt i morse, närmare bestämt kl 5, av min kaminvarma son som låg intill mig. Den annars så lågtempade personen hade en morgontemp på närmare 40 grader. Det går tydligen virus med hög feber som också håller i sig ganska många dagar. Bara hålla tummarna att det går över snart.

Imorgon är det åter min tur att vara hemma. Det är problematiskt att få vikarier nu-igår fick mina kollegor arbeta en person kort när jag var hemma. Det är inte roligt att vara hemma och veta det, men samtidigt är det inte mycket som går att göra åt saken. Är barnen sjuka så är de sjuka.

KOMMENTARER:

  • Jeanette Andersson säger:
    2011-02-03 | 16:55:49

    Ja Linn har oxå haft feber hela veckan trist men det går i hennes klass,i måndags var 11 st hemma av 28. Hoppas ni kryar på er fort. / Jeanette

  • Anki Wikström säger:
    2011-02-03 | 22:36:27

    Ta inte på dig problemet med vikarier det har ni eran chef till, är barnen sjuka så är det det som gäller inte hur det går på jobbet.

Kommentera inlägget här: