mindfulnessmamma

Tacksamhetskalender, 21 december

Kategori:


Nu är det bara några dagar kvar på min tacksamhetskalender.
Det tillför verkligen något positivt till mina dagar,
att fokusera på något bra dagen givit.


Tacksamhetskalender december 2011

20 december


Idag är jag tacksam över att komma hem till ett nystädat hem,
till en glad dotter som fått vara ledig med sin pappa idag
och dessutom fått vara med mormor till frissan
och sen gå och äta lunch på restaurang.

Själv är jag så förkyld och bubblar inte direkt av energi,
men att det piggar upp mycket med sådana här vitamininjektioner
från människor i min närhet.

Kanske vill du också skriva tacksamhetsinlägg på din blogg? Det är fortfarande några dagar kvar tills jul.
Lämna i sådana fall en kommentar på det här inlägget så länkar jag till din 
i morgondagens inlägg.  

Om du inte har en egen blogg kan du skriva som kommentar vad du är tacksam för just idag.
marionsblogg kan du följa ännu en tacksamhetskalender.






KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: