mindfulnessmamma

Tacksamhetskalender, 18 december

Kategori:



Igår hade bloggen lördagsledigt,
ingen lucköppning,
fullt fokus på att fira svärmor 60 år.

Idag är det så dags för en ny lucka
i min tacksamhetskalender...


Tacksamhetskalender december 2011

18 december


Idag är jag tacksam och uppskattar
en söndag där jag kan ta det alldeles piano.
Inte alls många tider att passa,
inga åtaganden,
ingenting jag egentligen måste göra.

Jag njuter söndag för fullt,
och har bestämt att vi tar en promenad i söndagssnön
till sonens innebandyträning istället för att ta bilen,
som det annars så lätt blir att vi gör.

Jag vill andas frisk decemberluft!


Kanske vill du också skriva tacksamhetsinlägg på din blogg? Det är fortfarande några dagar kvar tills jul.
Lämna i sådana fall en kommentar på det här inlägget så länkar jag till din 
i morgondagens inlägg.  

Om du inte har en egen blogg kan du skriva som kommentar vad du är tacksam för just idag.
marionsblogg kan du följa ännu en tacksamhetskalender




KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: