mindfulnessmamma

Mammadottertid

Kategori: Barn och familjeliv


Att göra någonting tillsammans bara mamma och jag är värdefullt,
men tyvärr blir det inte alltför ofta, snarare alltför sällan.
Tiden liksom rullar på, vardagen med dess bestyr.
För att det ska bli av krävs dock egentligen inte mycket mer än att
bestämma sig för att nu gör vi något tillsammans.

Tid till viktigheter behöver man ta sig.



Imorgon ska mamma och jag gå på bio tillsammans och se
Simon och ekarna, filmen som är baserad på
Marianne Fredrikssons omtyckta roman.

KOMMENTARER:

  • Marion säger:
    2011-12-31 | 16:22:53
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Men så trevligt. Jag vill också gå på bio, ska försöka få till någon barnvakt i veckan så jag och min käresta kan komma iväg på bio.

Kommentera inlägget här: