mindfulnessmamma

Lite goodwill betyder så mycket

Kategori: Barn och familjeliv


Mamma, när jag fyller år kommer jag att vara med i tidningen!

Det har jag hört ett tag nu och helt plötsligt är det hög tid att se till att det blir verklighet för blivande 6-åringen också, eller rättare inte sagt bara hög tid, utan.... för sent! När skulle lägga in annonsen idag visade det sig att jag skulle ha gjort detta senast 23.30 igår.

Senast i morse hörde jag igen ett Jag kommer att vara i tidningen när jag fyller år! Alla som fyller år är ju i tidningen. Som den mest självklara saken i världen. Att vara i tidningen dagen efter den stora dagen känns ju inte alls lika bra så jag blev hur glad som helst när jag fick de här raderna skickade till mig: 

Hej Jenny
Jag har ändrat införingsdag till den 3 januari.
M.v.h. Barbro, kundtjänst

Lite goodwill betyder så mycket och kostar på så lite. Såklart man ska vara i tidningen är man fyller år!

Tack, tack och åter tack!

 

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2011-12-30 | 11:28:46
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Jag hade gärna visat bilder på döttrarna i sina nyårsoutfits, men dom bara snabbprovade och stassen var inte komplett. Bilder får komma efter Nyårsafton!

    : D

    Kram

    Åsa

Kommentera inlägget här: