mindfulnessmamma

Middagsdate

Kategori: Allmänt


När det blev sen eftermiddag träffades jag och min fina vän på stan för en runda i några affärer innan det var dags för middag.... en middag som blev en aning senare än planerat. Tänk så fort tiden går när man strosar runt i olika butiker.



Min fina vän som funnits vid min sida i många år i alla möjliga lägen.

Skribenten själv på bild....


Det blev förtroliga samtal, allvar blandat med glädje och skratt. 
Så glad jag är över denna vänskap!





Att beröva livet vänskapen
är som att beröva jorden solen

Marcus Tullus Cicero


KOMMENTARER:

  • Marion Thorneus säger:
    2011-08-02 | 20:59:43
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Riktig vänskap är verkligen speciellt!

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-08-02 | 21:01:16

    Ja Marion! Jag är verkligen glad över att jag har er vänner som funnits där i vått och torrt.

Kommentera inlägget här: