mindfulnessmamma

Inspirerad!

Kategori: Allmänt



Idag känner jag mig inspirerad! Jag vill skriva!





Jag är inspirerad att fatta tag i pennan och skriva vidare på mina två skrivprojekt som jag haft igång ett bra tag. Det skrivna ordet och jag har följts åt så länge jag kan komma ihåg. Ibland tar vi små pauser från varandra, men vi kommer alltid tillbaka till varandra. Jag är rätt så säker på att skrivandet och jag alltid kommer att ha en särskild relation till varandra, på något sätt.

Jag har länge, länge haft en dröm om att ge ut en egen bok. Det är en dröm som aldrig lämnat mina tankar. Idag är det mer än bara en dröm-det är ett mål dit jag ska nå. Någon gång, på något sätt kommer det att ske.

KOMMENTARER:

  • Marion Thorneus säger:
    2011-08-08 | 22:20:23
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Det tycker jag verkligen att du ska göra, du har varit med om mkt som jag tror är intressant för många att läsa om. Eller är det en roman? Eller diktsamling?

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-08-08 | 22:41:20

    Ja, det ena projektet är en diktsamling. Det andra projektet placerar jag än så länge inte in i en särskild genré.

Kommentera inlägget här: