mindfulnessmamma

Helgen i ord och bild

Kategori: Barn och familjeliv


Augusti bjuder fortfarande på fina dagar.
 I fredags blev det ännu en grillmiddag.
Till grilllat kött tycker jag att det är så gott med en god sallad.
Nektariner har blivit en ny favorit att ha i sallader! En riktigt höjdare.




Så här såg fredagkvällens sallad ut!

Igår var det dags för den årliga Hertsödagen med fotbollsturnering för de yngre lagen,
loppmarknad och andra aktiviteter. Det var första gången jag stod där och sålde.
Vädret hade inte kunnat bli bättre. En riktigt härlig dag med strålande sol och riktigt värme i luften.  


Carola, min trevliga försäljarkollega, vid vårt bord.

Vi var båda riktigt nöjda med affärerna efter dagens slut.
Härligt väder, många trevliga människor och ganska bra försäljning.
Nästa år kommer vi dock att vara på plats mycket tidigare på morgonen,
för när vi kom vid 8.30-tiden var det riktigt, riktigt lång bilkö bara för att ta sig in på området.

Idag har jag tagit mig ett skönt löppass
och snart väntar pojkfotbollsmatch i det härliga augustivädret.
Vilken härlig helg det här har varit!

Kommentera inlägget här: