mindfulnessmamma

Förberedelser inför loppis

Kategori: Allmänt






Här hemma förbereds det för fullt inför loppisen som äger rum imorgon. Ska blir roligt att stå och sälja tillsammans med en relativt nyfunnen vän. Jag har förberett en kycklingsallad som vi ska ha till lunch imorgon.

Att jag väljer att stå på loppis gång efter gång beror verkligen inte på att jag vill tjäna pengar, utan på att det är så roligt! Jag är alltid trött i såväl kropp som knopp efter en dag på loppis, men ändå är det väl värt all tid det tar med förberedelser och försäljning.

Jag tycker om grejen med att saker får en ny nöjd ägare istället för att jag bara kastar bort saker jag av olika skäl inte längre vill behålla. Förutom loppisförsäljning säljer jag en hel del på Tradera, främst barnkläder. En och annan inropning av något objekt blir det också mellan varven. 

Jag hoppas på värme i luften imorgon när vi ska stå och sälja en hel dag! 

 

Kommentera inlägget här: