mindfulnessmamma

För 8 år sedan....

Kategori: Barn och familjeliv



... var jag på förlossningen. Vårt efterlängtade första barn var på väg att komma till oss och till denna värld! Jag kan knappt begripa att det snart är 8 år sedan jag för första gången fick hålla vår son i mina armar. Snart börjar han årskurs 2 och det påminner mig om att det som känns som så nyligen faktiskt är för just 8 år sedan.





Imorgon firar vi hans 8-års dag och jag ser fram emot det! Han är förväntansfull och jag är ganska säker på att han kommer att vakna tidigt, tidigt imorgon. Jag minns själv min väntan på födelsedagsmorgnarna. Min väntan på att jag skulle höra födelsedagessångens första toner och ord närma sig mig...


KOMMENTARER:

  • Marion Thorneus säger:
    2011-08-19 | 21:09:26
    Bloggadress: http://marionsblogg.blogg.se/

    Grattis till storkillen!

    Tänk att jag också minns när jag höll honom i famnen hemma hos er på Burströmska, han hade en tigerrandig Nalle Puh dress. Så söt!

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2011-08-19 | 22:31:52

    Så fint Marion att du kommer ihåg det! Den dressen minns jag tydligt.

Kommentera inlägget här: