mindfulnessmamma

En kopp java...

Kategori: Allmänt





Idag blev det en spontan kopp kaffe hos en god vän och lite surr. Jag gillar det spontana med att kika förbi hos varandra i all enkelhet, inga märkvärdigheter, inga krav, bara hej på dig och här är jag-vad kul att ses!

Våra döttar skulle leka ihop och på väg dit i bilen beställde jag en kopp java.
Jag tycker att det är något skönt över en vänskap där man känner sig så trygg att det inte är något märkvärdigt att säga nu är jag på väg, är ni hemma? Sätt på kaffe....

KOMMENTARER:

  • Sandra säger:
    2011-04-24 | 19:50:10
    Bloggadress: http://sandrastur.blogspot.com

    Det är verkligen befriande med sådana vänner! Där man struntar i om man har lite rörigt och där det viktiga är att man får ses och prata!

Kommentera inlägget här: