mindfulnessmamma

Blingo, Blingo...

Kategori: Barn och familjeliv


Igår hade jag glädjen att få se Blingo-kläderna live på visning för första gången! Mycket, mycket fina kläder som känns rejäla. Roligt med lite nytt, för Blingo kändes verkligen nytt och kul. Det är ju ett stort plus i kanten att det till största del är ekologiska kläder.

Hittade genast några favoriter.





Kärlek vid första ögonkastet var det mellan mig och den ljuvliga rosa klänningen med blomma på, redan när jag såg den på bild innan visningen. Naturligtvis kommer dottern att bära denna lite längre fram under våren.

Trycken med händer tyckte jag var häftiga och det är t-shirtar i denna serie som sonen kommer få som vårnytt lite längre fram Dessa kläder och mycket annat hittar ni på Blingos hemsida.

Det fanns en del fint till oss mammor också, men det får bli en annan gång. Det blir förmodligen mer Blingo för mig framöver.

Kommentera inlägget här: