mindfulnessmamma

Inte som Carla Bruni....

Kategori: Allmänt

Jag har varit hos frissan idag. Kände redan när jag gick dit att idag måste det bli lite förändring.

Satt och tittade runt i några tidningar, såg en bild på Carla Bruni och konstaterade att jag vill inte ha en sådan lugg som Carla, alltså verkligen pannlugg. När väl klippningen var klar visade min duktiga frisör lite olika sätt jag kan styla frisyren på, däribland kan jag ha lugg, precis som Carla skojade hon.

Oj, vad annorlunda jag ser ut med lugg! Kul med lite förändring. Det är så lätt att fastna i hur det ska vara, att det inte kan vara si och att det inte kan vara så.


KOMMENTARER:

  • Nils säger:
    2010-10-19 | 16:12:59

    Kan man inte få se en bild på hur det blev här på bloggen? :)

  • Nils säger:
    2010-10-19 | 16:33:27

    Kan man inte få se en bild på hur det blev här på bloggen? :)

  • Lotta säger:
    2010-10-19 | 17:46:27

    Oj, sådan spännnade förändring Jenny! Visa GÄRNA en bild på den nya luggen! Kul att du har börjat blogga! Jag ska följa den slaviskt ;-) och har redan lagt upp den som favorit! Kram!

  • Ellinor säger:
    2010-10-19 | 18:00:19

    Du blev jättefin i din nya frisyr kände knappt igen dig. Det är kul med lite förändring ibland.

    // Kram Ellinor

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2010-10-19 | 19:40:49

    Nils: Kanhända, kanhända!



    Lotta: Troligen kommer luggvarianten inte vara den flitigast använda stylingen. Känns kul att du kommer att följa mig. Det känns ännu så länge som ett försöktprojekt.



    Ellinor: Tack för det!

Kommentera inlägget här: