mindfulnessmamma

Några kära ting från vårt hem!

Kategori: Inredning & Hemmet







Den här vackra kronan är den andra jag förgyller vårt hem med. Vet inte varför jag fallit så för kronor och särskilt för vita. Den här hittade jag på Asko Möbelhus. Det lyser så vackert när jag tänder detta lilla klotljus!






Mönstret på denna fina burk föll jag för särskilt, gillar Paisley-mönster! Både burken och detta hus med sött hjärta kommer från Nordljus.


 

Även det här huset som är i zink kommer från Nordljus. Det är en nätbutik som är väl värt ett besök!



'



Det här vackra hjärtat har jag fått av min kära mor för ganska längesedan. Bara för någon dag sedan insåg jag ju hur självklart det är att denna söta ljuvliga ängel ska vara sällskap till hjärtat. Ängeln fick jag som julpresent på jobbet av en familj.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2010-11-08 | 22:23:46
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    ÅÅH vilka fina ting!!

    Jag gillade alltihopa!

  • Malin säger:
    2010-11-09 | 22:23:36

    Hej!

    Vad roligt, jag har just köpt samma krona på tradera. Har även jag ljushus jag fullkomligt ÄLSKAR! det är så underbart att tända alla ljus på kvällarna och bara njuuuuta.

    kram

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2010-11-09 | 22:32:49

    Malin: På Tradera? Nyvara, eller? Tänk vad mkt fint man kan hitta på Tradera!

  • Malin säger:
    2010-11-12 | 20:38:36

    nyvara, jag har fyndat så mycket fint där på sistone. många webbutiker som lägger ned nu och säljer ut sina lager- så man kan verkligen fynda.

    förutom heminredning har jag köpt overaller och fodrade didrikson regnställ mm till barnen HELT NYA till mindre än halva priset- det är alltid trevligt! :-)

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2010-11-13 | 13:25:27

    Malin: Några tips på användarnamn som säljer ut sina lager där man kan göra fynd?

Kommentera inlägget här: