mindfulnessmamma

Mitt nya halsband med insikter

Kategori: Tänkvärda ord




Mitt nya halsband från Kreativ Insikt har tre ringar. De har halsband med tre ringar på olika teman och just min variant heter Insikter. Fint att använda med en eller flera ringar.

Jag är är glad att jag råkade springa på det här halsbandet när jag var på stan igår-det var precis som att det stod mitt namn på det. Självklart ska det här hänga runt min hals!

Texten på de tre ringarna är: livets hemlighet: allt kommer att bli bra,
se, inse, det finns ingenting som du inte kan göra
och
välj kärlek


KOMMENTARER:

  • Petra säger:
    2010-11-02 | 12:17:43

    Åååå vilken fint halsband! Kul med smycken som har budskap... tycker jag:)

  • Jenny (blogginnehavaren) säger:
    2010-11-02 | 15:46:53

    Det tycker jag också om Petra! Jag tycker om att bära budskapen. Ha dem tätt inpå kroppen. Älskar mitt "Good Enough"-halsband också!

  • Lotta säger:
    2010-11-04 | 22:14:54

    Åh, det var det fina du hade på dig idag! Tänkte fråga om det, men det försvann i all aktivitet... ;-)Du är väl redo i morgon bitti?!?

    Kram!

Kommentera inlägget här: