mindfulnessmamma

LEV IDAG!

Kategori: Tänkvärda ord









Jag ser det här hjärtat varje morgon när jag gör mig och barnen redo för en ny arbetsdag. Det möter mig faktiskt redan när jag går för att hämta morgontidningen. LEV IDAG påminns jag om. Välkommen till en ny dag. Det är dagen som är NU som är livet just nu. Det är dagen som är NU som faktiskt är början på framtiden. Hur jag förhåller mig till NUET är oerhört viktigt för hur det blir framöver.

Affirmationer av olika slag berikar mitt liv! Jag tycker om att ha betydelsefulla ord i mitt hem, på kort eller på smycken jag bär. Ord som jag har omkring mig på olika sätt samlar jag på mig för att ha dem med mig i min vardag.

KOMMENTARER:

  • Åsa säger:
    2010-11-09 | 21:54:12
    Bloggadress: http://hafva.blogg.se/

    Lev idag - vi bordet tänka på det oftare!

    : D

Kommentera inlägget här: