mindfulnessmamma

Du vet väl om att du är värdefull

Kategori: Allmänt


Du vet väl om att du är värdefull,
att du är viktig här och nu,
att du är älskad för din egen skull,
för ingen annan är som du.


Jag tycker väldigt mycket om den här texten och fullkomligen älskar den med melodin till. Just nu sjunger jag och min dotter den ofta tillsammans. Hon tycker också om den märker jag och vill att jag sjunger den till henne och att hon sjunger den till mig. Hon vill att jag sjunger den tyst så att hon kommer ihåg texten och kan sjunga den till mig. Den är så vacker, så vacker!

Det här är så viktigt för varje människa att bli påmind om och att påminna sig om.

Påminn de människor i din omgivning som är viktiga för dig att de är värdefulla,
att de är viktiga här och nu.
Påminn dig själv om att du är värdefull-
för ingen annan är som du.


KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2010-11-09 | 21:43:01

    Hej !



    Vilken härlig blogg du har och fortsätt att sprida dina positiva ord :)



Kommentera inlägget här: