mindfulnessmamma

Ljuvliga butiken Hafva

Kategori: Barn och familjeliv





Idag vill jag lyfta fram ljuvliga butiken Hafva som finns som butik i Luleå centrum och som webbutik. Där hittar du fantastiskt fina och rejäla leksaker, barnartiklar och kläder. Jättefina kläder, färgglada, som går hem hos barnen. Kläder jag blir riktigt glad av!

En riktigt bra presentbutik är det, både presenter till liten och stor kan man hitta. Idag har jag varit och gjort diverse presentinköp på Hafva, både till barn och vuxna.


Det här fina lokalproducerade bokmärket köpte jag till min pappa idag som en överraskning. Han blev jätteglad över det! 




Hafva har också dessa ljuvliga mjuka Barba-figurerna. Jag väntar just nu på att en rosa ska anlända för att bli en del av vår familj! Jag skulle själv vilja ha en svart!

Kika in på Hafva, i butik eller i webshop-du kommer inte att bli besviken!



 


Kommentera inlägget här: